Interior

Garden Results

Hallo heerlijke sunny day!

Na veel tillen met tegels, zeulen met stenen, het steeds opnieuw ophalen van tuinspulletjes en veel uitzoekwerk naar verlichting mag het resultaat er dan eindelijk zijn. De tuin is af! En dat hebben we deze vakantie mogen vieren met heel wat zonnige momenten. In een eerdere blogpost, liet ik mijn tuininspiratie zien. Op basis van mijn inspiratiefoto’s hebben we de tuin ingericht en de accessoires afgestemd. Zie hier het resultaat:

IMG_4307

Deze supertoffe schommelbank kocht ik via Marktplaats voor (believe me or not) €40,-! Ook de steigerhouten tafel kocht ik via Markplaats. De grijze kussentjes en het kleed zijn van Action. Het witte kussentje is van H&M en de gekleurde lampjes komen van Flying Tiger. De mooie bloemetjes en plant kreeg ik van ouders.

IMG_3899

IMG_4223

Ook deze picknickset kregen Kevin en ik van mijn ouders. Zij deden hem weg, omdat hij niet meer paste in hun tuin. Toen we hem kregen was de set zwart, oud en versleten om te zien. Kevin en ik zijn  flink aan de slag gegaan met Greywash verf en hebben hem helemaal opgeknapt. De witte lampjes kocht ik bij Karwei en alle overige accessoires kocht ik bij de Action. De lantaarn kregen wij van Kevins moeder en de ligstoelen kochten we via Marktplaats.

Hoe vinden jullie de tuin geworden?
Xoxo

Standaard

9 gedachtes over “Garden Results

Plaats een reactie