Events, Fashion, Lifestyle

Festival Report – Emporium ’15

Goedemorgen!

Het is vandaag woensdag en terwijl ik stiekem al met mijn hoofd bij het volgende feestje zit (zaterdag a.s. Pussy Lounge!), blik ik vandaag terug op een heerlijk dagje Emporium. Afgelopen zaterdag vertrokken we om 9:20 uur naar Wijchen voor dit mooie festival aan het strand. Met flesjes drinken, tassen vol eten en onze festivalbags reden we met de bus zo’n twee uur lang door achtereenvolgende regenbuien. Dat beloofde nog wat te worden!

Eenmaal aangekomen op Emporium braken de wolken open en kwam de zon tevoorschijn. En wat een ge wel dig weer hebben wij gehad zeg. De hele dag zon, top muziek, leuke mensen en prachtige stages!

Emporium is een veelzijdig festival, dat voor elke muziekliefhebber wel iets te bieden heeft. Verdeeld over 9 stages worden er zowel harde als zachtere muziekstijlen gedraaid. Van house tot EDM, trap tot techno en hardstyle tot hardcore; Keuze is er genoeg! Wat ik vooral erg leuk vind aan Emporium is de sfeer, de mooie aankleding van het feest en de totaalbeleving die Emporium is. Emporium is niet zomaar een festival, maar een dagje uit naar een bestemming. De bestemming van dit jaar was ‘The Rising Sun’. Vorig jaar was Emporium in het thema van ‘The Roman Empire’.

Een jaar geleden was mijn eerste keer Emporium en ik ben gelijk verliefd geworden op het feest! Volgend jaar ga ik absoluut weer!

On our way!

On our way!

11393024_592962470806349_8636222953006823302_n

11350488_592962534139676_4321100077562575431_n

Hoe heerlijk is het om met je voeten in het zand te dansen op een festival!

IMG_2862

The crew!

IMG_2901

Beste vriendjes

IMG_2868

Lover and best friend!

Dit is mijn outfit ‘from head to toe’:
Haarbandje: Primark
Zonnebril: Flying Tigre
Oorbellen: New Look
Trui: Forever 21
Tasje: Primark
Broek: H&M
Laarsjes: Boutique Zuidplein

Voor een nog betere sfeerimpressie van Emporium, kun je het best de aftermovie van vorig jaar bekijken. Ben jij er al wel eens eerder geweest? Zo niet? Dan raad ik je absoluut aan om er een keer naartoe te gaan!

Xoxo
PS. Volg je mij al op Twitter, Instagram en Bloglovin’?

Standaard

Plaats een reactie